Merhaba arkadaşlar benim çocuğum 4 yaşına girecek , bebeklikten beri kanat çırpma hareketi var . 1.5 yaşında doktora götürdüm denver testi vs yapıldı. Birşey çıkmadı heyecanını atmayı bilemiyordur dedi doktor. Bu durum geçmedi 3 ay önce yine götürdüm doktor birşey demedi kreşe verin dedi. Kreşe vermemle çocuk bu hareti bayağıdır yapmazken suan yeni ortam ve arkadaşlar çok heyecanlanıyor . Ve heyecanlandılar bu hareket artıyor. Bazen koridorda koşarak ileri geri bir tur atıyor el çırparak bu aradada nefesini de tutuyor . Bunu bir türlü doktora anlatamadım video da götürdüm bir tanı koyan yok. Benimle aynı durumu yaşayan veya bir tanı konan varmı acaba?