Kızlar ben börek yapınca o börek iki katı kadar kocaman kabarıyorlar firinda pişiyorum fakat tabağa alınca 1 yada 2saat içinde tüm kabarikligi gidiyor neden oluyor acaba ve tabağa koyduğum zaman ağzını kapatmıyorum tabak öylece ağzı açık duruyor streclemiyorum siz nasıl sakliyorsunuz kabarikligi gitmesin diye