Oglusum210722 Merhaba hanımlar 68 günlük bebeğim 4 gündür kaka yapmadı huzursuz olmaya başladı sıkıntısından uyku düzeni bozuldu sürekli ağlıyor masajlar sıcak sular gaz damlası falan işe yaramadı ne yapabilirim başka öneriniz var mı
Cmm1 Oglusum210722 bizimde oyle oldu 5 gun kendiliginden yapti ama ne yapma baya beline kadar doktor genel durumunda aikinti yoksa sorun yok demisti olurmus bu sekilde korkmayin bugun yada yarin yapar
nehirnazli Oglusum210722 sadece anne sütüyle besleniyorsa doktorum 10 gün yapmasa bile sorun olmaz dedi. Bide karnına bakın eğer sertse ben öyle durumlarda bir çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum korkmayın bişey yapmaz zeytinyağı ben de doktoruma danışarak kullandım 1 saat geçmeden yaptı kakasını. Ben 2 günde bir çay kaşığı içiriyorum yinede.
MirayHANGUL Oglusum210722 eğer çocuk huzursuz olmaya başladıysa bı acile götürün lavman yapıyorlar.ben öyle yapmıştım 4 gün yapmadı ağlamaktan helak oldu acilde rahatlattilar. Çocuğun genel huzursuzlugu yoksa normal kabul ediliyor kabızlık olarak geçmiyor. Ama bebek huzursuzsa fazla beklemenin de bir mantığı yok. Bu arada zeytinyağı gaz damlaları herşeyi kullanmıştım ona rağmen yapmamıştı
Oglusum210722 MirayHANGUL uyku düzeni değişti bu kaka mevzusundan beri tam uyuyamadığı için de huzursuzluk yapıyor bilmiyorum çok hastayım antibiyotik kullanmak zorunda kaldım o da etkilemiş olabilir mi
Bebesiannesi Oglusum210722 Hergün 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum bugün 8. Gün kakasını yapmıyor doktoru maflor damla önerdi hem probiyotik hemde hazımsızlığa iyi geliyor diye
Oglusum210722 Bebesiannesi bende zeytinyağı vericem bu gidişle bugün de durayım da bakacağız artık teşekkür ederim
MirayHANGUL Oglusum210722 zeytinyağı vermekten cekinme belki başka hiç biseye gerek kalmaz. Birde ben ılık su kovasına sokmuştum çocuğu beline kadar rahatlamıştı onu da bı dene istersen.
Mefat Oglusum210722 anne sütü alıyorsa bebeğiniz 10 güne kadar normal yapmayabilir. 10 günden sonra telaslanin bence.