Piiiiiinaar ben mesela şöyle yapıyorum. Avmye çıkcam diyelim bu dolabında soğuk sütümü poşete koyuyorum. Bir kavanoz kaynar suyu çantama koyuyorum. 3 saat dışarda kalma süresi var ya sütün. Çıkmadan evden saate de bakıyorum. Sonra çocuğumun acıktığını anlayınca süt torbasını suya koyuyorum. Zaten brn dolaşırken su da ılınmış oluyor. Isınınca veriyorum içemediğinde de kalan süt çöp.