Mminigimm benim bebeğim de 4 aylık ve ben 2 aylık hamile olduğumu öğrendim korundugumuz halde prezervatif ile… Cok yeni sezeryan daha dikiş yerim aciyor çalışıyorum cesaret edemedim kürtaj oldum 2 gun önce 😢 ben cok mutsuz olcaktim yetemicektim kizim eksik kalcakti mutsuz olacaktı, yenidoğan bebek de eksik kalacaktı.. üçümüz de yarim yamalak stres icinde devam edecektik bunu goze alamadım. Şimdi en azından ben mutluyum bebeğim mutlu ilgilenme açısından.