Biz 2 hafta önce gittik tatile bebeğim 2,5 aylıktı. Eski tatiller gibi olmuyor çocukla ilgilenirken ama ben bebeğin bizi zorladığını söyleyemem. Yolculuk sırasında çok sık uykuya daldı, tatilde de hiç uyumadığı kadar uyudu (evdeyken gündüz uykusu uyumuyordu). Akşam uyku saatini hiç şaşmadı, gece evdeki düzeni neyse aynı şekil uyandı. Bizim için bebekle gidilebilecek en sakin tatil buydu sanırım seneye böyle olmaz 😀