Bebeğim 15 günlük sarılık geçirdi hastanede sütün yetiyor dediler mama vermediler ben de onlara inandım sarılık oldu açlıktan biberon verdim şimdi mememi tutmuyor ağlıyor kendimi bi çıkmazın içinde yetersiz hissediyorum ne yapacağım nasıl yeteceğim her şeyi nasıl öğreneceğim 😭