Tünelin sonu aydınlık canım. Ama biraz uzun sürecek. 4. Ay en berabat atagin yaşandığı aydır. 31 gün çektim geceli gündüzlü. Sana tavsiye Hamak beşik kullanman. Kumdak kullan uyuması için. Ve uyurken gozbandi tak. Birde emzirme içinde ilk uyandığında uykusu dağılmadan ver. Yada uyurken emzir. Allah yardımcın olsun