ivamu merhaba, dün ilk defa mamaya başladık çok tecrübesizim. Doktorum 10 dakika emzir ardından mama ver dedi, fakat 10 dakika da memeyi çekince kıyamet kopuyor. Emzirmeden önce kaynatıp normal, e bebekten bebek suyu almıştım onunla biraz ışıltırıp yanıma alsam bir sorun olur mu? Ilık olunca tozu koyun diyor ama hafif sıcak olsa bir problem yaratır mı?