Emine_2222 Kızlar ben yurtdışında yaşıyorum bebeğim bugün 1 aylık oldu ama hastane bana ilk aşının 2 aylık oldugunda yapılacagını söyledi türkiyede 1 aylıkken yapılıyor diye biliyorum burda niye böyle anlamadım bi sorun fln olurmu acaba
yumurtam Emine_2222 her ülkenin aşı takvimi farklıdır. Türkiye de doğumda başlıyor aşılama, 1.ay, 2.ay diye devam ediyor. Bulunduğunuz ülkede farklı uygulanması sizi tedirgin etmesin bence, sonuçta onlar da bir sağlık programı çerçevesinde uyguluyor.
Eminecak Emine_2222 1 aylıkken boy kilo ölçümü oluyor. 2 aylikken 3 asi oluyor. 3 aylıkken rota aşısi oluyor 4 aylıkken yine 4 ay aşısı var.
Kahveseveranne Havva450 doğumdan sonra yapılan hepatit b aşısının 2. Dozu var zaten aşı takviminizde yazıyor olması lazım
Dilaylaa Emine_2222 bende ilgilteredeyim burada mesela Türkiye’den daha farklı aşılar da var oldu kızımda .
Urazgbc Havva450 doğduğunda hastanede hepatit b oluyor. 1. Ayı gittiğinde sağlık ocağı hepatit b nin 2. Dozunu yapıyor. 2. Ay bitince de 3 lü aşısını yapıyorlar. Verem, karma ve zatürre. Rotavirüs aşısı ise isteğe bağlı yapılıyor
Mamastuna Havva450 e nabız çocuk uygulaması var orda bebeğin vurulduğu aşılar işaretleniyor bakabilirsin aşılar doğar doğmaz başlıyor ve 1.ay bitiminde hepatit b nin 2.dozu yapılıyor, 2.ay da üçlü karma aşı, verem, istersen rota yapılıyor
Kahveseveranne Havva450 zaten normalde 2. Ayda 3 tane aşı oluyor onu 2. Ayda vursalar 4 olması lazım aşı kartınıza yazmışlardır ordan bakabilirsiniz
Arzu7439 Emine_2222 burda bebek doğduğunda hepatit B 1. Doz vuruluyor. Sonra 1 aylıkken hepatit B 2. Doz vuruluyor. 2 ayllıkken verem, karma aşı,bi aşı daha var adını hatırlamadığım yani 3 aşı vuruluyor. Belki orda hepatit B 2. Doz vurulmuyodur. Aşı kartı gibi bişey yok mu acaba ?