melek_15 Merhaba kuzular bebeğim üç aylık ancak aslaaa biberon almıyor bağırıyor her yeri inletiyor be denediysem başarılı olamadım acaba sizde bu durumu yaşayıp belirli bir süre sonra biberon tutan var mı acaba
Havva450 melek_15 Lansinoh da denedim Philips event de ne emzik ne biberon aldı benim bebeğim sadece emiyo
melek_15 Herşeyi denedim aklına ne gelirse avent lansinoh chicco tomme tipoe hepsini denedim uykuya dalarken tam uyanacakken emdirmedşm alsın diye yok çakılmaya başladığımda zorlanmasın diye istedim ki alsın ama almıyor