Merhabalar bebeğim şu an 3 buçuk aylık, şu ana kadar gazlı bir bebekti biraz kolik durumundaydık. Bu gaz sancılarını rahatlatmaya çalışırken kucağıma alıp evimizin koridorunda yürüyordum ve o şekilde uykuya dalıyordu şimdi ise bu bir alışkanlık haline gelmeye başladı sanırım çünkü asla yatakta sırt üstü koyup onu uyutamıyorum.
Önceleri yeter ki uyusun nasıl uyursa uyusun diye düşünüyordum fakat gitgide ağırlaşmaya da başladığı için artık benim için yorucu olmaya başladı bu uyku şekli.
Doktorumuz yatağına yatır konuşa konuşa uyut ağlarsa kucağına al sakinleştir tekrar başa dön dedi ama ben onu yatırıp konuşmaya başlayınca gülüyo ya da lendince cevaplar veriyo ve uykusu açılmaya başlıyo gibi hissediyorum.
Benim gibi kucakta uyumaya alışıp sonra yatağa dönenler varsa nasıl yatakta uyumaya alıştırabilirim nereden başlamamı tavsiye edersiniz yardımınıza ihtiyacım var.
Teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻