Maviimm Kızlar bir aydır yürüyor 14 aylık. Ama hala korkuyo tam alışmış değil. Bugün farkettm dışarıda ilk defa ellerini bıraktırdm yürüyo ama sağ kolunu kasıp kapatıyo vücuduna doğru. Yani nasıl anlattıyım bilmiyorum kolunda bir özür varmış gibi duruyo. Korktugundan mı yapıyo yoksa normal mi acaba bilemedim napsam
akker Dengelerini sağlarken ilk başlarda böyle yapabiliyorlar canım , benim oğlum da kasardı 10 aylıkken yürüdü ve kendini sıkardı, sesler çıkarırdı yürürken ııı ııı diye 😂😂 şimdi 14 aylık , geçti hepsi gayet rahat