Keremgs 6 aylikken ise dondum,aksine suan bile hergun kapiya kosarak veya balkondan ellerini kollarini sallayarak karsiliyor beni melegim 🥰🥰 durumumuz cok iyi cok sukur ama hazira dag dayanmaz,bu yuzden keske calismasam demiyorum hersey onun gelecegi icin 🙏🙏