Evet, sorun benim. Asla bebeğim değil. 🥲
Yaklaşık 10 gündür arşa çıkmış bir gece açlığım söz konusu. Hatta gündüz bu kadar acıkmıyorum. Bu kadar da demiyim hatta gündüz acıkmıyorum. Hayatım boyunca da hamilelik dışında çok acıktım dediğim hiçbir dönemim olmadı. Ama şuan saat 02:54 ve ben yataktan kalkıp yemek yemek istiyorum. Karnıma kramplar giriyor. Sanırsınız günlerdir hiçbir şey yemedim. Hamilelik dönemlerini anımsattığı için test de yaptım,negatif. Anlam veremiyorum. Sanki yemesem ölecekmişim… bu acıkma perileri size de uğruyor mu ? Nasıl çözüm üretebiliyorsunuz ?