Beyzaylc yurume konuşma emekleme gibi diş çıkarma konusunda da her çocuk bir olmuyo benim oğlan 4 aylıkken çıkartmıştı ilk disini normal yani kafanıza takmayın bide ne kadar doğrudur bilemem ama süt dişleri olduğu için ne kadar geç çıkartırsa o kadar iyi geç dökülür diyen kesim çok fazla 🙃 haklı olabilirler