Oğlum 7 aylıkken başladı bu uyku gerilemesine şuan 1 yaş 10 günlük hala devam ediyor şu saatte bile hala ayağımda kendini sağa sola atıyor gözleri uyuyor ama bedeni uyumuyor gibi 5 aydır iki saatten fazla kesintisiz uyumadı çıldıracak gibi hissediyorum artık gündüz uykuları çok güzel düzenli iki uyku yapıyor toplamda 3 saat uyuyor ama bel aydır geçmedi. 7. Ayına kadar herşey çok güzeldi akşam dokuzda yatar sabah 8 e kadar bir kere emmeye kalkardı. Ne olduysa 7. Aya girince oldu. Beşikte mi uyuyamıyor acaba dedim yere aldım uyumuyor bizim yatakta uyumuyor . Anlamadıgım şey gündüzleri ben zorla uyandırıyorum çok uyumak istiyor ama geceleri böyle. Başına gelen varsa lütfen yazsın. Dün sabah 6 da uyandığımla duruyorum hala