10.5 aylık bebeğim 11.700 gram.
Kilosu gayet iyi, öğünlerini güzel yiyor, ek gıda reddi yok ve emiyor. Ama o kadar çok emiyor ki, gün içinde süt gelsin gelmesin saatlerce durur memede.
Gece uykusu kaliteliyken iyice memeye düştüğü için 15 dk bir uyanıyor. Adam akıllı vermiyorum bile memeyi, 2 dk tutturup geri yatırıyorum sakinleşiyor. Artık gece beslemek istemiyorum yardım edin