Sevo97 eşini yanında yatırma 😅 benim eşimde ikimizin uyuduğunu görünce bazen çok güzel uyuyordunuz yatmadım der 🥰 genelde yine uyanınca yanımızda yatar her yanıma aldığımda uyandırıp bak Toprak burada yatıyor diyorum. Normalde eşimde çok deli yatar karnımı yastık yapacak deli 🤪 zamanla alışıyorlar. Ama mutlaka yanında yatırmanı tavsiye ederim böyle zamanlarında.