Oğlumu memeden kestiğimde süt içmeye başladık. Fakat bu durum git gide artmaya başladı gece 5 6 kere bazen saat başı felan uyanıyodu süt içmek için suyu felan kabul etmiyordu ağlamaya devam ediyordu sütü içene kadar . Bu kadar sütte zararlı demiri düşük zaten dahada düşürürmüş. Sütü nasıl bıraktırabilirim fikri olan ??