zey136 Hamilelik öncesi kullanıyordum, hamilelikte tamamen bıraktım şimdi de tabi ki kullanmayı düşünmüyorum ama böyle arada 2-3 fırt çekersemde zararı olur mu günde 1 tane bile değil yani doktorunuza sordunuz mu bununla ilgili ?
eylul19 zey136 ben kullanıyorum.hamılelıkfe hıc ıcmedım.doktorumuza sordum sute sıkıntı olur mu dıye sütü gec bosver asıl cıgerlerıne zararlı olur kokusu dedı.balkonda yada dısarda ıcsen bıle dedı o yuzden kesınlıkle ıcme yanında yakınında ıcılmesın dedı .ustumu degsıtırıyom agzımı calkalıyorum ne kdr etkılı olursa artık.o uyurken ıcıyorum yakın temas kurmuyorjm
Mavis34 zey136 günde 3 4 tane balkonda içiyorum bebeğim uyurken her defasında dis fırçalayıp el savunmuyor üstünü degisiyorum