Ayse-45 1 yaşındayız kilosu 11 ama 10 700 800 diyebiliriz eşyalı ölçtüler 6 aylıkken 10 kiloydu 10 aylıkken 11,800 dü 2 ayda nasıl bu kadar zayıfladı anlamıyorum hiç bir şey yemiyor sürekli hareketli gören çok zayıflamış diyor 😑 çok sinir bozucu bi çoçuk zaten her ay 1 2 kilo alsa obez olurdu sağlıksız olurdu ben memnunum kilosundan ama benimki boyundan mı yapısından mı ya da bana mı öyle geliyor olduğundan kısa ve zayıf durur gözükür gözüme ama 11 kilo 77 cm 10 aydan bu yana 1 cm uzamış kilo vermiş 🫤 aşırı durdu büyüme piki zaten genetik olarak eşimde bende minyonuz öyle iri yarı insanlar değilizde o çevresel faktörler yok mu insanı delirtir