sevval_5481 Ben arçelik 3883 KT modelini kullanıyorum. 2.5 yıl olucak çok çok memnunum elim ayağım oldu resmen. Yani kafamda kesinlikle çamaşır derdi yok çamaşır yıkamak gözüme gelmiyor hiç. Evim de küçüktü eskiden heryer çamaşır günlerce kurut et kapı başları sandalye başları , ee tozu ayrı. Çocuktan sonra keyif değil ihtiyaç bence🙏🏻