Merhabalar 2 buçuk yaşında bir kızım var ama çok iştahsız ciddi manada eskiden kahvaltısını yine iyi yapardı ama artık onu bile düzgün yapmıyor akşam yemegi alışkanlığı zaten yok bu macunu söylediler kullanan etkisini gören var mı acaba veya başka önerisi olanlar varsa alırım.ciddi.anlamda çok kafama takıyorum