Mehlikan1
Bebeğim hiç emmedi mama yedikçe kahroluyorum
Mamayı kıskanıyorum varmı benim gibi olan
Arenn
Benimki de emmedi 4 aylığız sağıp veriyorum sütünüz warsa sağın öyle werin düzenli sağarsanız sütünüz gitmez
Kahvegerek
Mamayı yedikçe kahrolmayın bence onu yemeyen Bebekler var mamayı almaya gücü yetmeyen bile insanlar var şükredin ki emmese bile Mama alıyor zehir değil