Kızlar dün doğum yaptım. Dün bebiş çişini yapıyordu. Bugün sadece sabaha doğru ve öğlen yaptı. Sık sık emziriyorum. Kakasını üç kez yaptı. Ama çiş yapmıyor. Bana kalsa bugün giderdim. Ama normal dediler. Keşke dinlemeseydim. Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum. Var mı tecrübesi olan 🥺