minikoglum28 Hanımlar kullananlar varsa, hangi marka kullanıyorsunuz? Memnun olan ya da olmayan varsa bana da fikirlerinizi söyleyebilir misiniz 🌼
bombacimulayim minikoglum28 bosch kullanıyorum. Ya evet herşey şak diye kuruyor iyi hoşta bazı kıyafetlerin içine ediyor . Bu sadece kendiminkinde değil genel olarak gördüğüm birşey . Kazak falan atmıyorum içine e kış geldi nerde kuruyacak bu çamaşırlar?
Kizannesi92 minikoglum28 Hoover kullanıyorum bir ay fala. Oldu hiç de memnun kalmadım evde ne varsa çekti orço gibi dolaşıyoruz dışarda -kaaamilllerrrr 😂 diye diye
esraanurrr Kizannesi92 aaaa ciddi mi? Ben de 5-6 aydır hoover kullanıyorum ama hiç çekmedi bizimkiler 🧐 korktum şimdi 🤓
Kizannesi92 esraanurrr hangi programı kullanıyorsunuz belki ben yanlış kullanmisimdir dicem ama doğru gibi de geliyordu 🙂
dilaaara minikoglum28 Beko kullanıyoruz canım doğru programa atarsan hiç bişey olmuyor. Tam tersi bebekli eve lazım bence çünkü tozları herşeui topluyor. Çamaşırlardan çıkan tozları görsen hayret edersin ☺️
esraanurrr Kizannesi92 ya ben hepsini kullanmaya çalışıyorum bebek kıyafetlerinde hassasta kurutuyorum nemli gibi kalırsa hızlı da 30 dakika bir daha çalıştırıyorum. Beyazları beyazda renkliyi renklide hatta güneş kuruluğu ayarında kurutuyorum yine nemli kalırsa 30 veya 45 dakika döndürüyorum acaba modelle ilgili olabilir mi
Ebru-46 minikoglum28 ben 3 aydır grundig 8 kiloluk olanından kullanıyorum memnunum tavsiye ederim benimle birlikte 2 arkadaşıma aldırdım onlarda çok memnun