Mihrimah27 benim kızımın sarılığı da bir düştü bir yükseldi öyle öyle 2 ay sürdü. 2 aydan sonra iyice düştü ve geçti. Anne sütü sarılığı idi. Genelde doktorun tek tavsiyesi 1bucuk - 2 saatte bir emzirmemdi. Hatta biraz mama takviyesi de yaptık. Sürekli besledik kızımı. Sarılıktan uyanamadığı zamanlarda da sağıp biberonla süt verdim. Sıvı kaybetmemesi gerekiyor yeniden yükselmemesi icin. Hatta herkes bana su ver demişti de doktor verdirmemişti. Bol emzir dedi, Tek çaresi bu. Bir de terlememeli bebek. Terleyerek de sivi kaybettiği için. Bol emerek çişiyle atacak sarılığı inşallah.