Simaykck Kızlar kızımı dün 18 aylık aşısını yaptırdık kolunun biri şişmiş akşamda ateşi çıktı calpolla geçirdim ama kolunu kaşıyor çok az sıvı geliyor kızarık ve şişlik var aşının etrafında yardım eder misiniz çözüm bilenler
NTokar1 Aynisi kuzenimin bebeğine de olmuştu dr kendiliğinden geçecek kolonya ile temizle demişti ama yakar bilgin olsun