Mrb degerli anneler yegenimin 4 buçuk yaşında oğlu var lakin ampul duy kablo gibi takintilari var asla onlardan baska biseyle oynamiyo ve her defasinda oyuncak hakkini ampulden yana kullaniyo mesela annesi gel sana dondurma cikolata vs alayim diyo hayir anne ışıklı ampul al diyo koleksiyonu var resmen her cesit ampul var. Bugun bana geldiler sırt cantasi komple ampul 1 yıldır bu takinti var normalmi anormalmi anlayamadim acikcasi.. herseyini aglayarak söylüyo çişi gelse cisim geldi demek yerine bagira bagira agliyo asla yemek masasina oturup yemek yemiyo istedigi yerde tepside yicek sizce normalmi allah askina ben bu duruma çok taktim belkide normaldir ben evham yapiyorumdur biomiyorm siz bilgili annelere sormak istedim simdiden herkese tsk ederim