_mom10 Ben hiç gazlı bez koymadım çünkü o bez yapışır ve her kaldırmada derisi kalkar diye kıyamadım. Antibiyotikli bir krem verdi doktorumuz 1 hafta boyunca her bez değiştirmemizde sürdük onun çok etkisi oldu hemen iyileşti, ağrısını kesti o krem.
Biz tam 2. Ayına girdiğinde yaptırmıştık. 😊