Mavi1602 Tubaucak evet götürdüm bugün röntgen çekildi doktor muayene etti ilk yapısal gözüküyor bence hiç bişey çıkmıycak ama biz yinede röntgen çekelim dedi çok şükür bişeyimiz çıkmadı hamd olsun sadece kanımız falan düşük🫤
Tubaucak Mavi1602 cok sevindim bu duruma gecmis olsun tekrardan , kan sorununu da duzenli rutinle halledersiniz insallah