Beren123 büyük ihtimalle ıkınmaktan hemoroid olmuştur ya da çatlak (dışkılama sonrası geliyorsa) bende de ilk doğum sonrası oldu ama kendiliğinden geçti dr a gitmemiştim..kadın doğum dr unuza da bahsetmenizi tavsiye ederim yol gösterici olması açısından