Kızlar bebeğim doğduğunda saçları toplanırdı yani hem gür hem uzun saçlı doğdu sonra dökülmeler oldu doğal olarak olacaktı da biliyorum ama şu aralar görseniz kıyafetleri ağzı kolları boynu hep saç o kadar dökülüyor o kadar dökülüyor ki anlatamam yani hem kafası kel kaldı o kadar saç gitti acaba şampuandan olabilir mi kan ilacı vs kullanıyoruz ya da kan ilacı mı yetersiz geliyor fikri olan paylaşabilir mi siz ne kullanıyorsunuz saç dökmeyen şampuan gürleştirmek için ne yapabilirim