Off kızlar korkudan kalbim durucak geçen gün Dr boğaz enfeksiyonu için oğluma antibiyotik ateş düşürücü 3 şurup yazdı antibiyotik günde 2 kezmiş ben hepsini 3 kez sanıyordum ama zaten bişey yemediği ve tok karna olmadığı için hiç 3 kez veremedim bugün akşam üstü 5 6 gibi antibiyotik verdim az önce de ikinciyi verdim günde 3 kez olduğunu sandığım için vereyim dedim ama iki olması beni korkuttu 12 saat arayla vereceğime böyle 5 6 saat olması beni panikletti zaten uykusı vardı hemen tepiştrdm ağzına sonra sersemliyerek uykuya daldı oda beni korkuttu bişey olurmu yan etki falan çok korkuyorum bide korkumun bi nedeni daha var enfeksiyon eltimin çocuklarından bulaşmıştı bizde akşam üstü ora gittik biraz oynasın diye çocuklarla orada yemek yedi bize yazılan şurup onlara da yazılmıştı 3 6 yaşındaki çocuğuna doktor 5 ölçek verin demiş o kadar verme diyorum yok Dr bu kadar ver dedi diyo zorla 3 buçuğa indirttim ama o bile çokmuş eve gelip baktım 2 buçuk olması gerekiyormuş ya kafayı yiycem zaten korkuyorum ilaç kullanmaktan küçücük 2 yaşnda yavrum ya bişey olursa zehirlenmesinden yan etki yapmasından çok korkuyorum bütün uykum kaçtı nolur bana bi çıkış yolu söyleyin