Bu sanırım benim hoşuma giderdi. Oğlum 7 aylık. Bazen babaya benzer sesler çıkarıyor. Eşimi görmeniz lazım deli oluyor. Günde 2 defa görüntülü arayan adam şimdi 10 kez baba desin diye arıyor. Gördüğü herkese ama heeeerkese geçen gün bana baba dedi diye anlatıyor. Ben sürekli evde baba neredeymiş, baba gelcekmiş, baba şunu almış, baba böyle yapmış diye anlatıyorum. Eminim oğlum baba diye ağlasa işi gücü bırakır çocuk beni istiyor diye evden çıkmaz 😂