Grupyildizi ben okb, ruminasyon ,orta şiddette nöbetler şikayetleriyle bir psikiyatriste gittim. Bana bu şekilde teşhis konuldu. Hasta - doktor ilişkisinden daha ziyade konuşmalarımız sohbet havasında geçti. Çok çok zor ağlayan bir insan olmama rağmen orda içimi döktüm. Doktorum bana tek başına ilaçla veya tek başına seansla olacak birşey değil ikisini bir arada yürüteceğiz dedi. Psikoloğuma düzenli olarak gidiyorum , psikiyatristime de gidiyorum ve bedenimi sıkan bu acılardan %80 kurtulduğumu söyleyebilirim. Bakın burda gittiğiniz hekimin yaklaşımı çok önemli