Kizlar bu bir yaş aşısı nedir yaptıran annelerim yan etkisi oldumu.. bugün sağlık ocağına gittim fakat aşı yokmuş özellikle su çiçeği aşısı pazartesi tekrar gidicegim kızamık ve kabakulak olsa dahi su çiçeği aşısıni sıralı yapicagiz dediler.sizde böyle bir problem ile karşılastiniz mi?