Secilly Merhabalar 7 aylık bebeğim var hala dogal akıs 1 numara biberon ucu ile mama iciyor iki numara cok akıskan olur sonra memeyi reddeder diye geçmedim sizler bebeğinize kac numara biberon veriyorsunuz?
SukranUras Secilly ben de çok araştırmıştım canım genel kanı o yönde 1 noya devam diyolar biberonun hızlı akışına alışırsa memeyi istemiyolarmış
NurEsil Secilly ben 4. Ayda daha 2 numaraya geçmiştim bir sıkıntı yaşamadım şimdi 7ay 10 günlük şu anda emziriyorum çok şükür