4 yaşında bir kızım var. Normalde sürekli hasta olur zaten. Şimdi de okula başladı. Hastalığı daha da arttı. Bir de 4 aylik bi bebeğim var. Gelip gidip ona bulandiriyor. Hasta sayısı bu sefer ikiye çıktı. Çok yoruldum. Ne yapabilirim kızımın bu hasta olmaması için.