Avrora099 benimde oğlum 1 aylık oldu. İlk 10 gün süt konusunda aptal bir dr kafamı karıştırdığı icin bende biberonla günde 2 kere mama veriyordum 10. Günden sonra memeyi tutmamaya aglamaya basladı. Hemen dr degistirdim ve emzirme danısmanıyla görüstüm. Biberonu hemen kaldırdık asla vermiyorum, başlarda biraz inatlaştı ama pes etti simdi güzel tutuyor. Mama bazı akşamlar tek sefer veriyorum onuda eds yöntemiyle serçe parmağımı veriyorum, parmagımı emerken mamayı cekiyor. Edsyi araştırırsanız iyi olur. Et doku oldugu icin parmak emmesi meme reddine sebep olmuyor. Hatta cekisini güclendiriyor göğsünüzüde kısa sürede boşaltmaya başlar. Biberonu bence hemen cıkarın hayatınızdan. Meme reddinin en büyük sebebi o. Ayrıca bebeginiz göğsünüzden emmedikce sizinde sütünüz zamanla bebek tarafından uyarılmadıgı icin azalabilir. Bana hem dr hem emzirme danısmanı bu sekilde söyledi, Kuzularımız daha cok kücük anne sütü alsınlar. Direnin pes etmeyin sakın:)