Normalde benim bebegim de her seyi yerdi, elinden lokmasini alinca gozyasiyla aglardi eylulun basinda 6.hastalik gecirdi orada bir istahsizlik basladi hala devam ediyor cildiricam. Suan 1 yasina yeni girdi, cani isterse yiyor ama simdi yeni bir huy edindi agzindaki yemekleri biriktiriyor bazen ama genelde sevip yemeye basladigi seyi bile 3 kasiktan sonra hizlica elini agzina sokup cikarip yere firlatiyor 😬🙄🙄🙄 cocuga yemek yapmayi unuttum artik sanirim bu donemsel bir sey, herkes ayni sorunu yasiyor anladigim kadariyla 😕😕😕