Bizimde olmuştu kurumuş kan oluyordu steril bez koyunca hafif kan oluyordu ve galiba ağladığı ve zorlandığı zaman oluyordu çünkü zorlanınca göbeği dışarı çıkıyordu annemler bozuk parayı beze sarıp deliğe koy karnını sar demişti öyle yapmıştım sonradan düzeldi biraz kocakarı yöntemi 😊birde bir eksiklikten dolayı olabiliyormuş çok kanama olursa gidip baktırın iğnesini vıruyorlat hemen geçiyormuş