Yarenventolin Kızlar dün 2.ay aşısını yaptırdık , dünden beri ateşi çıkmadı ama calpol verdim 2 kere emzirdikten sonra bile kusmasada ağızında kusmuk kokusu gibi bir koku var bu normal mi