Ayse_dnmz5806 Bir post acmistm dikislerimden sıvı geliyor die ama su an kan geliyor az ama kan geliyor peceteyle baktığımda 4 ay oldu sezeryan olalı hemen mi gideyim acile yoksa yarın mi gideyim acaba