Gnazli canim bebegim bi haftaya bes aylik olucak saglik ocagina daha hic gitmedik asilari dahil cocuk doktoruna gidiyoruz her ay duzenli kontrolunu oluyo asisini yapio saglik ocagi ariyo beni asi yapilicak diye bn soyluyorum hastanede yaptirdim diye hic bir skinti olmadi olamazda nerede istersen orada bebeginin kontrolunu yaptirirsin kaldiki saglik ocagindakiler zaten cocuk doktoru degil