Nilay01 Kızlar bebegım kılo almıyor 3 aylık dr mama takvıyesı yapıcaz dedı ama bıberon emmıyo damak uçda aldım ama yine yok ne yapabılrım agzına akıtıyorum artık kaşık yada şırıngayla
Fusunf Nilay01 ek gıda için çok erken 180 gun dolmadan başlanmamalı bence tabi doktorlar bazen 5 aylıkken başlatıyor siz doktora sormadan başlatmayın . Mamayı da kaşık biberonları var onu deneyin
Nilay01 Ek gıdaya geçmek için gün sayıyorum resmen ne zaman baslayabılırım ek gıdaya bimde hero baby püreleri satılıyor 4+ yazıyor 4 aydan sonra verebilirmıyım