Hanımlar merhaba henüz 3.5 aylik anneyim vede emziriyorum ama göğüs yaralarım bir türlü geçmek bilmiyor. Geçse bile geri tekrar ediyor ne yapacağım bilmiyorum. Emzirmek kabusum oldu , zevkle emziremiyorum keyif alamıyorum acı çekiyorum hep işkence gibi oldu. Var mi böyle içinizde