Buseavcii_12 Akşama doğru göğüslerim yumuşuyor sütüm azalıyor bebeğim sanki doymuyor gibi başına gelen var mı
Seherbilgic Buseavcii_12 beennn 🙌🏻 bu yüzden gece yatmadan önce mama veriyorum o da içmem demiyor 2 ay 22 günlük doğduğundan beri böyle ve evet gündüz uyumaya dinlenmeye fırsatım olmuyor kolik bir bebek sürekli ağlıyor çok az uyuyor
dilaradh Buseavcii_12 akşamları sütün daha yağlı olmaya başladığını okudum yani aslinda süt azalmıyor, aynı durum bende de var 5 aylık halen aynı, emzirmeye devam ediyorum he ağlıyor istemiyor biraz oylanip tekrar teklif ediyorum uyuyana kadar böyle
Aslanannesi2 Buseavcii_12 göğüs yumuşasa bile süt üretmeye devam ediyor bence azalma olmuyordur size devam edin emzirmeye ama yinede bi araştırın tabiki 🙂
Buseavcii_12 Aslanannesi2 emziriyorum zaten uyanık olduğu heran emiyor desek yeridir sabah süt fışkırıyor ama akşama doğru bi yumuşama bişeyler oluyor
Buseavcii_12 dilaradh bende öyle gene emziriyorum o uyuyana kadar 10 dk emiyor 10 dk duruyor sonra bi daha bi o memeyi bi o memeyi diye devam ediyorum
Buseavcii_12 Seherbilgic 1 ay 13 günlüğüz son 4 gündür falan rahat ediyor kakasını gazını maflor kullanıyoruz günde 3 defa hatta doktor bi tane daha vermişti durmazsa ağlarsa diye ama ihtiyaç kalmadı
SevgiSelim14 Buseavcii_12 benim tazyikli süt problemim var vücudum cok süt üretiyor 1 saat emmesin hemen dolar göğüslerim 6 buçuk aylık daha yeni göğüslerimi boşalttım biraz emmesin sıkıntı yaratıyor. İlk zamanlar cok zorlanmıştım meme reddi bile yaptı hızlı aktığı icin benim için artısı da var eksisi de
Seherbilgic Buseavcii_12 bende maflor kullandım ama çok ta düzenli kullanamadım aslında eczane günde 1 defa dedi, belki ondan yaramadı başka bi doktor biagi verdi diğer doktor da ikisinin de içeriği aynı ya maflor ya bigaia kullan dedi ama oda günde 1 ve 5 damla
Buseavcii_12 SevgiSelim14 benim gece öyle oluyor 3 4 saat emmiyor ya göğüslerim sertleşmiş şişmiş oluyor ama bu saatler bu yumuşama neden oluyor anlamıyorum
SevgiSelim14 Buseavcii_12 aynısı gündüz hep fışkırır tarzda aksam olunca yumuşuyor hatta sıkıp bakın yağlı yağlı görüntüsü guzel bisey Yağlı olması ilk zamanlar bende sizinki gibi bi post açmıştım 😂 acemilik zor oluyor biraz 🥲😂
Aden0508 Ben ✋🏼✋🏼 Bebeğim doğduğunda beri bu şekilde akşam mama veriyorum mutlaka yoka mümkün değil durmuyor sürekli aranıyor ve memedeyken ağlıyor süt gelmediği için.
Tugce Aden0508 Bunu yaparsanız sütünüz hakikaten azalır çünkü üretime müdehale etmiş oluyorsunuz. Gerek yok. İleriki aylarda zaten tok olan bebek uyur algınız yıkılacak ama geç olmadan farkına varmak en güzeli
Betuldoruk Aden0508 bende aynı durumdayım gündüz emiyor sık uyanıyor gece mama veriyorum mecburen yoksa doymuyor.
Brc12 Buseavcii_12 akşamları bebek için yağlı süt üretimi başlıyor uyusun rahat diye gözler o yüzden yumuşak oluyor süt azalmıyor telaş etmeyin öle düşünürseniz gerçekten azalır.