dilfiruz muayene olduğu günden beri düzenli takıyoruz günde 2 saat, ilk günler takmakta çok zorlandık, reddetti hep. birkaç gün çizgi film karşılığında taktık o zaman izlettim ya da parka çıkartma karşılığında taktık. artık sanırım o da kabullendi ki ilk defa bugün sorunsuz takabildim. İnşallah şifa olsun baştan üzüldüm ama bu kapama tedavisinin düzenli uygulandığında çok etkili olduğunu okuyorum ya da duyuyorum o yüzden bende daha motive oldum anne olarak 🙂